Tjollahopp!

Hejsan på er! Uppdateringen har inte existerat nu i veckan, som ni kanske har märkt. Jag har haft så mycket prov och läxor så att jag knappt kan räkna dem på mina två händer. Men snart är det ju sportlov! Äntligen säger jag bara. 

Anledningen då, till att jag inte har uppdaterat? Jag vill ha kvalitét före kvantitet på mina inlägg, så därför har det inte dykt upp något, jag vill inte slänga ihop ett inlägg på 2 minuter varannan timme, utan genomtänkta inlägg. Det har ju också varit lite tråkigt väder och ingenting att fota, samt det jag skrev tidigare, mycket i skolan.


jag en vanlig dag. ehe (väldigt sammanhängande med inlägget också). found on this blog.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag håller helt med dig; en blogg ska bestå av kvalité framför kvantitet.

Kram

2012-02-22 @ 19:48:27
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0