Tack!

Har fått en jättegullig kommentar! Läs själva:

fella om L Å T T I P S:
hej! 
har kollat igenom dina foton och blir riktigt stort imponerad! Älskar själv att fotografera, och hoppas att jag kan bli ritkigt lika duktig som dig! Följer dig via bloglovin och hoppas du kan lägga ut foto tips? :) 
/ kram felicia på bighappysmile.blogg.se !

SVAR: Tack så jättemycket! Kul att du tycker om mina bilder, det gör mig så sjukt glad! Fototips, visst! Dock vet jag inte vad jag ska tipsa om för något, men alla som ser det här och har lust kan väl kommentera vad just de vill se, så ska jag försöka greja't.

Felicia hade även länkat mig på sin blogg! Tack ♥ Klicka här för att komma direkt till hennes inlägg där hon länkat mig.


Kommentarer
Postat av: felicia

hihi ååh tack! :D med tips mena jag vad för objektiv man ska använda för poträtt, natur bilder, djur och barn foton, och hur man använder en kamera (canon) , för fik min i somras, och ska köpa objektiv men vet inte vad jag kommer behöva :s

2011-10-04 @ 17:31:34
URL: http://bighappysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0