min dag i fina små ord

Hejsan-svejsan-lingon-gren!
Som alla andra dagar vaknade jag av att min väckarklocka spelade den mest irriterade melodin i hela världen. Jag masade mig upp, efter lite samvetskval ifall jag skulle ligga kvar i den varma, gosiga sängen, eller gå upp till det kalla och vakna, på riktigt. Tyvärr bestämde jag ju mig för det sistnämnda. Jag hoppade in i duschen och genast blev allt varmare och bättre. Oturligt nog kunde jag ju inte stå där hela morgonen, utan var tvungen att gå ut. Snabbt som fanken klädde jag på mig kläderna för att behålla värmen. Jag satte mig och åt frukost, samtidigt som jag såg på Vakna! Med The Voice. Världensmestawesomeprogram, för er som undrar alltså. Morgonen rullade på och tillslut var jag tvungen att gå iväg till skolan. Blöh. Dagen startades med matte, sedan dags för den årliga TALANGJAKTEN! JOHO! Den var najs. Fotade, men vet inte om personerna på bilderna vill att jag lägger ut dem här, så skippar det. ;) Sedan svenska, lunch och idrott. Lite rast, sedan tyska och läxförhör. Fast jag hade verkligen tränat denna vecka, så det var inte hemskt. Efter det kom jag hem, lyssnade på musik och ritade. Efter det började det åska, det gillas INTE! Dagen tickade på, och nu ska jag sätta mig och kolla på TV.

Jag vet att detta är superjobbigt att läsa, och jag lider med er, eftersom detta inte är någe intressant alls. Men eftersom jag inte har någon bild fick det bli såhär långt, plus att jag inte hade något annat att göra. Hej jag heter Jessica, och jag är en mupp. TJINGELING!


Kommentarer
Postat av: Henke

Du glömde att öva trombon...

2011-05-18 @ 09:52:00
Postat av: SÅPHiJAH!

Det ä' väl inte tråkigt att läsa dina rand0mness inlägg? ;* Och yepp, du är en mupp! (a) En nedrans söt sådan. <:



/en liten kapsyl.

2011-05-18 @ 13:47:55
URL: http://okaajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0