Emme och Essa på äventyr.

Tjollahopp!
Dagen tillbringades med Emme, aka friend. Kameran fick hänga med som tredje hjulet, men jag tror han klarade sig. Var i Västerås med Emma i måndags också förresten. Det var AWESOME! Ahja, här kommer bildbomb från dagen.


Emme in the lekpark on the gunga.

Efter vi hade varit in the lekpark och muppat oss (enligt min bror betyder mupp söt apa. mystiskt...) så begav vi oss till nån affär och köpte glass ooooch fanta!


Glassi mummah'!


Fantaaa in Ice Age glas!


När jag sprang runt med kameran och fjantade mig satt Emme där på filten helt själv och såg lite övergiven ut.


Jag gjorde en fishbonebraid (fiskbensfläta, möhö) på Emme. Vaaaackerttt!


Sedan efter en dag med mig var hon tvungen att bara le.


Vi hade apkul iallafall. Vi hörs när vi syns! TJINGTJONG!


Kommentarer
Postat av: Angela

Haha, vad söt emina blev då! :P asbra blogg!! ^^// angie

2011-07-06 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0