Beach 2011

Tjoflöjt!
Idag efter att ha varit duktiga på gymmet åkte jag och Emma (beztaven) till stranden. Det var smockat, men små och gulliga som vi är fick vi plats. Min kamera fick inte följa med, men Emmas lilla kompakt-iz var oss trogen. Här har ni oss, en dag on the beach 2011.


Emma, när vi nästan prickcis kommit fram.


Mat som vi kokat ihop helt själva av grodor, maskar och kottar.


Mina apsnygga shues fick posa och bli med på bild.


Omnom. Glaaaaasssss. ♥


Sedan blev vi hungriga och köpte strips. Gött.


Vi blev konstnärliga och ritade i sanden.


Sen kom det ett stort moln och skrämde hem oss.


Lyckad dag. Dock har jag bränt mig i ansiktet. GRIIIIIS! Nu ska jag knalla ut med hundarna en sväng. Solong kalsong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0