Vinter = torr hud.

Har du torr hud nu på vintern? Här kommer jag med tips!

1. Ta en skön dusch och torka dig ordentligt efteråt.
2. Smörj in dig med Essex hudlotion. Den kladdar inte och torkar in snabbt! Finns att köpa typ på mataffärer?
3. Sätt på Chocoltate mud mask. Börja ca 1 cm från hårfästet och sluta nere vid hakan. Undvik runt ögon och mun. Låt den sitta på i 10-15 minuter. Skölj sedan av med ljummet vatten och badda torrt ditt ansikte. Jag köpte min på Kicks.
4. Smörj dina händer med Welda hand cream. Den luktar gott! Mamma har köpt den, så vet ej vart man kan köpa den.
5. Duke & Lyle body lotion använder jag efter varje dusch, typ. Inte i hela ansiktet, bara på torra partier. Fick även denna av mamma, så vet inte vart den finns att köpa.
6. Lypsyl är toppen! Ett extra plus är att den är rosa. Den har jag med mig i fickan hela dagen. Finns att köpa nästan överallt, tror jag. Ni kommer garanterat hitta den.

Nu kommer ni bli mjuka o goa' allihop! Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0