Min underbart intressanta dag (del 2)

Hejsanhoppsan!
Jag skrev ju i förmiddags lite om hur jag vaknade. *host* Hjärtliga tack till Eve och Emma. ♥ Anledningen till att jag skriver detta enormt tråkiga alla-bryr-sig-verkligen-inlägg är att jag har jätte tråk. Jag åt ju lunch med mamma och lillebror på Xuan, på Biggan. - mycket uppskattat. Sen när vi ändå var där fyndade jag ett par jeans-tights. Mycket fina. Det visade sig att Eve har likadana. ♥ Vi har bra smak. När vi kom hem bänkade vi oss (jag, pappa, lillebror) vid projektorn och tittade på Marmaduke. Hehe - exakt min humor. Den får 4/5 i betyg. Efter the movie, så bytte jag om till innebandyspelare och en halvtimme senare begav vi oss mot Arboga för match. Väldigt roligt en lördag-kväll. Vi spelade bra, men ändå blev det bara 2-2. Fast vi är nöjda med resultatet. På vägen hem stannade vi på Donken och handlade mat. Mums! Två festliga måltider på samma dag! - hyllningar till mamma och pappa. ♥ Efter det kikade vi lite på Fångarna på fortet. Damn - storasyskonen förlorade. D: Sen så förlorade jag två omgångar av kasta-pil mot lillebror. Damn för det med. Och nu sitter jag här med en ondig hals (strange word). Snart ska jag väl kika lite på TV, för här kan jag ju inte sitta hela natten.

Elektronik i mitt ♥, säger jag bara.
Jag skulle gärna vilja bjuda på en bild, men kameran dog igår kväll, precis innan Emma once for all fastnade på bild. Nu så ska jag posta detta intressanta inlägg. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0