Jag lägger bloggen på is ..

.. imorgon. Och jag lovar - bara imorgon. Sen kommer uppdateringen flyta på som vanligt. :) Ska nämligen åka upp till Morbror Henke (ni som läst bloggen lite längre vet ju att han är lite av en kändis bland mina kompisar xd). Bla. Eve tycker att han verkar väldigt cool. (shit mallig han kommer bli när han läser det här) Det är jag, mamma, lillebror, mormor och morfar som ska on the road again (sommaren i sverige på 3an. åhmaygad säger jag bara). Pappa stannar hemma med doggsen.

Vi ses väl! ♥


Kommentarer
Postat av: Henke

Jag inte bara verkar cool, jag är supercool!



Var är alla snygga bilder på mig då jag ser ut som om jag skulle kunna vara med i Asterix?



/Henke

2011-01-30 @ 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0