Melodifestivalen. Deltävling 2 - recension.


Bild från SVT.

Mja, jag tänkte då recensera gårdagens startfält i Melodifestivalen.

Vi börjar med Brolle då. Ganska bra, inte min musiksmak. Han har defenetivt gjort bättre ifrån sig. En av finalplatserna knep han också. Han var ju trots allt förhandstippad-favorit.

Loreen. Medelmåttig låt. Nja. Och vad hade hon för tröja på sig? :o Förtjänade hon 2;a chansen-platsen. Med det här startfältet: ja. Annars: nej.

Babsan. OMG! Yäääh. Så cool! Synd att hon blev utslagen. D:

Elisabeth Andreassen. Fin låt - inte min musiksmak. Jag gillar låtar med lite mera drag i.

Sanna Nielsen. Hon är ju super-duktig. Men ärligt gör hon lugna låtar bättre. Finalplats här'va.

The Moniker. Favortlåt! Så damn häftig! Hade hoppats på honom i final istället för Brolle. Aja, 2;a chansen tar han lätt! :D

Anniela. Dundercoolt namn. Det var bara lillebror som gillade låten. Ingen favorit hos mig. Det enda coola var i slutet! x'd

Christian Walz. I en annan låt. YES-BOX! I denna, NO-WAY.

Sämst startfält denna vecka. Vi får hoppas på nästa.
Lämna gärna din åsikt i en kommentar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0