EN VECKA INNAN JULAFTON





Visst har jag ett snyggt inslagningspapper!? Nästan ännu snyggare ren-presentsnören. WOHO. Ja, jag vaknade ganska tidigt och bestämde mig för att slå in lite julklappar. Har bara tre stycken kvar att införskaffa nu. Men jag har idétorka. Ska se om jag hinner bege mig ner mot centrum efter lunch och jaga ikapp på några.
Sedan är det bara två skoldagar kvar. Tjugonde december är jag FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Jag är glad. Nu är det bara snön som fattas. Men det ska snöa i veckan, så vi får hålla tummarna för att det blir snö på julafton i alla fall.


Kommentarer
Postat av: ♥ CENTIMETERKAMP

Otroligt sött inslagspapper. Ren-snöret toppade dock allt!

Linn skulle bli världens gladaste om hon fick ett sådant paket.

2011-12-17 @ 13:17:28
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: Jenny Eriksson

SVAR: tack :)

2011-12-17 @ 15:31:12
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0