fullspäckad dag!

Hej-hopp!
Dagen startades med att väckarklockan ringde kl. 7. Hade egentligen ställt den på kl. 8, det måste ha blivit fel. När jag insåg mitt misstag var det inga glada miner, inte. Efter en timmes teve-tittande gick jag ut på en 20 minuter lång promenad med hundarna. Runt 9 mötte jag upp Emma på gymmet. Vi var där en timme, sen cyklade jag hem svettig och trött. Jag hoppade in i duschen och runt halv två träffade jag mormor på stan. Handlade nya jeans och tre toppar på JC, så är nöjd. Vi handlade med oss fika hem till min lilla moder. Nu ska jag nog städa lite, det blir kul, för man vet att det blir fint efteråt. Det får man trösta sig med. Hoho. ♥


Kommentarer
Postat av: ♥ hobbyfotograf, Linn Westin

Åh, det är så trevligt med fullspäckade dagar. ♥

Svar: Hihi! Jag älskar färgglada plagg. :>

2011-08-10 @ 18:17:40
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: ♥ hobbyfotograf, Linn Westin

Svar: Jaop, hon är för fin - Jasmin. :> ♥

2011-08-11 @ 01:58:28
URL: http://fingerborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0