Bloggeliten - enligt moi

Hej!
Jag har ju fått önskemål om att skriva alla bloggar jag vet. :) Jag vet så himla super-duper många, att de nog inte får plats i ett inlägg. Men dessa läser jag dagligen.



Febbs.se | Uuuunderbar tjej. Hon kör på sin egen stil, och vågar säga vad hon tycker. I sin blogg, bloggar hon mest om mode, men skriver makalösa inlägg om självkänsla och självförtroende. Att man ska vara nöjd med sig själv är hennes ledord!



Kittyscorner.devote.se | [ni känner igen henne ifrån kittyland.blogg.se, kittyscloset.blogg.se och nu senast bykitty.blogg.se] Cool brud med bra klädsmak! Hennes blogg innehåller mode & kläder, foto och inredning. Det bästa i en och samma blogg!



Tanjao.blogg.se | Härlig flikka med känsla för fotografering och skapande allmänt. Jag gillar henne mycket!

Gerhard.blogg.se | Skit-häftig pingla som har sin egen stil, we like! (y)



Tinkerbella.blogg.se | Denna tjej vet verkligen hur man behandlar en kamera och skriver intressanta texter! Underbara bilder och überroliga videobloggar.



Megapixlar.blogg.se | W O W! Humor, foto och personlighet. Allt med klass, we löööööw.


Kommentarer
Postat av: ANONYM

Ok, tack <3

2011-04-26 @ 15:41:37
Postat av: tanjo

Du glömde länka dig själv gosepinglan! :D <3

2011-04-26 @ 17:20:18
URL: http://tanjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0