TV.

Hej!
Nu sitter jag och tittar på TV ^^, Senare ikväll fortsätter jag väl med det. Blev väldigt sugen på chips nyss x3 Men vi hade inga hemma. Vi åt tacos! MUMSII! Jag var lite duktig och gjorde köttfärsen :)
Vid 12 typ skjussade mamma iväg mig till Kabbehallen. Forsbys damlag hade match och 9 sycken från vårt lag sällde upp som sargvakter. Man typ sätter ihop sargen när någon kanske springer in i den eller stöter till den :) Det var inte tråkigt och inte så kul att man hoppade och ljublade. Det var okej helt enkelt :)

Ska nog gå och lägga mig lite tidigare ikväll, är jätte trött!


/Essa


Detta skulle jag också kunna tänka mig för tillfället :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej essa!! Ååå vad gott med tacos!! Mums......

vi ses kramizz eve

2010-09-25 @ 20:18:14
Postat av: alexandra

hej jessica :)

anmäl dej gärna till min veckans blogg tävling på : http://alexandraarosendal.blogg.se/2010/september/veckans-blogg-tavling.html



ha de bra , kram alle ;*

2010-09-26 @ 11:58:06
URL: http://alexandraarosendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0