Tillbaka och full av mumsig pizza :D

Hej!
Repet gick jättebra! Det ända var att (ni som inte håller på med musik kanske inte förstår detta x3) på ihoppsatta toner (med båge över) spelar man ju typ svängigt. Ja, och jag har tendens att spela det på lite ställen där det inte ska vara det i vissa låtar x] Så min spelkompis (Oskar som spelar valthorn) sa att han skulle klistra fast mig i stolen om jag inte slutade svänga hela tiden x3 Thihi, han är lite skojjig ^^

Nu har jag iallafall varit hemma sedan 17.15 :) Tryckte i mig en halv kebab pizza som var kvar från igår :) MUMMA! ^^ Nu ska jag ta det lite lungt tills jag ska sticka iväg till innebandyträningen 20.oo. Är väldigt trött nu, men ska iallafall försöka ge 110% på planen :D Kommer tillbaka vid 21.oo så skriver nog inge mer idag ^^

Solong kalsong!
/Essa

No picture!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0