BloggBloggBloggBlogg och ännu mera Blogg! :D

Hej!
Det verkar nästan som de flesta nuförtiden har egna bloggar :) Däribland jag ^^ Självklart läser jag andras bloggar också.

Mina favvo - bloggar för tillfället är:
Fokis.se - Har följt sedan någon gång i januari tror jag :)
Febbs.se - Hittade den av en slump för kanske ca 3-4 månader sen ^^
Kittyscloset.blogg.se (har även bloggat på: Kittyland.blogg.se, men bytte för ett tag sedan) - Följer troget sedan hon vann en av Fokis tävlingar och syntes på hennes blogg i ett dygn :D

Någon som har något tips på andra bloggar? :)

/Essa


Kommentarer
Postat av: E

2010-09-05 @ 17:06:29
Postat av: Evelina

Hejj essa!! Jag känner till en blogg till, den heter: www.onlyaalva.blogg.se

den är också bra!!XP Ses/eve

2010-09-05 @ 17:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0