Såhär på kvällningen.

Tjossanhejsanallahoppa!
I know, jag gör alltid så fina inledningar på mina innlägg! Mja, nu var det kväller igen. Jag tänkte först kolla på Grannfejden, men ångrade mig. Egentligen är det inte så bra. Jag ska nog plugga lite, eller läsa. Känner mig ganska trött, så jag blir nog inte vaken så länge. Har precis tagit ur linserna och tvättat bort sminket :) Då har jag det gjort liksom. Mamma hade bakat cheesecake idag! Åt en stooor bit här alldeles nyss. Väldigt gott :D Ånej, jag måste plocka undan lite i mitt rum. Det är aldrig mer stökigt än att det ligger massa kläder överallt ;p

Ha en fortsatt trevlig kväll! (meh, det där lät som någon nyhetsuppläsare xD)
/Essa


I WANT SUNSHINE! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0