Och hon har gjort det igen...

...och jag snackar såklart om Lady Gaga! Hon dök upp på VMA-galan i en köttklänning. Ganska...udda :) Ingenting jag skulle vilja ha på mig. Men hon är ju känd för sina helgalna kläder. Egentligen är det ju starkt att ha en egen stil som skiljer sig från alla andra. Det är coolt. Precis som mitt motto "Likadant är tråkigt i längden, lev ditt eget liv och bestämm din egen stil!". Det jag tänker mest på är att det borde lukta ganska illa och att det är obekvämt att ha på sig! Tänk, kött liksom ;p Men det var ju en ganska smart idé, hon har fått mycket uppmärksamhet av det. Både på gott och ont. Men som sagt, Lady Gaga är inte som alla andra.

/Essa


Bild från Google.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0