Min helg :)

VARNING! VÄLDIGT MYCKET TEXT!

Hej!
Nu ska jag då försöka summera min helg :)

[Fredag]Vi avslutade skoldagen 14.30 efter en dubbeltimme NO :) Fett najs! Kanske bara för att vi har världens bästa lärare :D Emme drog hem till sig för att hämta sovaöversaker, medans jag och Eve knallade hem till mig. Vi bäddade lite och när Emme kom tillbaks drog vi till Biggan o köpte massa nödvändiga saker, såsom godis och annat smaskigt. Ansiktsmasker skaffade vi också, choklad :) 17.00 bar det av till träning. Vi var klara kanske 18.45(?). Vi åkte förbi ICA o köpte gräddfil, väldigt smarrigt till tacopaj som vi åt senare :) Mums! Vi tittade lite på film, men den laggade hela tiden, så vi typ fattade ingenting. Antingen var DVD-skivan sönder/repig eller så var själv DVD-spelaren trasig :S Det bjöds på måååånga skratt under kvällen, och det var jättekul! Emme somnade vid 2(?), jag och Eve höll oss vakna till halv 3 innan vi åkte in i drömmarnas land.
[Lördag] På morgonen vaknade jag 10, blev direkt helt pigg! Konstigt för att vara jag. Jag bara satte mig upp och sa "Hej!". Wierd. Emme vaknade sen en kvart senare och vi begav oss ner för att käka frukost. Sen insisterade dom på att jag skulle städa min garderob *suck -.-'*. Aja, Eve åkte hem vid 14, någonting. Emme stannade kvar till 15 o hjälpte mig att städa. Jag blev klar med städningen vid 18-19 på kvällen (?). Tittade på "Så mycket bättre" som gick på 4;an. Det var ganska bra :) När det var slut typ 5 i halv 10, så tittade jag på filmen Juno som gick :) Den var jättebra! Betyg: E E E E
Den slutade vid halv 12, tror jag. Var ganska sliten då faktiskt.
[Söndag] Vet faktiskt inte när jag steg upp, men var iallafall hemma själv när övriga i familjen (förutom hundarna då) åkte på Jonte - lillebrorsans - innebandy match. Tror det blev 3-3, är inte riktigt säker. 12 var det samling utanför Scheele, sen bar det av mot Sala. Vi spelade hyffsat, men bollen ville inte gå in i mål. Ett satte vi, men där var det stopp. 2-1 till Sala. Aja, det är dubbelmöte i serien. Vi får se till att spela bättre då :) Jag träffade min brevvän, Nathalie :D Vi har brevväxlat ganska länge, men nu är det mer att vi SMS;ar och MSN;ar. Vi kom väl hem vid 16, tror jag. (öh, jag är inte säker på något i den här texten ;p) Jag ringde Emma o frågade om hon ville gå på bio. Såklart hon ville det ;D I rymden finns inga känslor blev det :) Den var jättebra! När jag kom hem blev det Ensam mamma söker och sen inte så mycket mer ;)

Väldigt fullspäckad helg. Var helt slut i skolan idag. Men det gick väl ganska bra ändå ;D
Hoppas ni har orkat tagit er igenom texten. ;) Men det blev mer än jag tänkte.

Lots of hugs
/Essa


Gammal bild från i sommras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0