Massa grejsimojs :3

Tjossan! :)
Fick lite brådis där när jag var i slutet förra innlägget. Pappsen sa att det var dags att dra till spelningen. Väldigt bra rep, people! Är lite halvdepp för det är ingen lektion imorrn med Niklas, buhu >': Får trösta mig med att vi i orkestern ska träffas nästa freda' o repa från 4 till 7 :D *happyface*. Fett naaajs, :D Imorrn på håltimmen drar jag och bästaste Emme o Eve till kinaresturangen Xuan på Biggan ^^, MUMSI för lelle' magen! O freda' till lörda' sussar de här ;) Vi ska kika på någon bra film, jag och Emme har planerat I taket lyser stjärnorna, har sett den två gånger förut och den är jätte bra :D Mjaa, snart träning.

See u later folks!
/Essa :)


Jag vill ha sommar och sol, med massa nyckellpigor som flyger runt överallt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0