Hi folks on earth!

Hi everybody who lives on earth. If you are from Jupiter or something like that, you'll not understand anything. Just so you know.

Morsningkorsning!
Tja! Om någonting är felstavat, aja. Morbror Henke får rätta mig isåfall :) Han är bäst på engelska. Min dag har inte varit så himla intressant. Vaknade och gick med nöd och näppe upp ur den varma gosiga sängen. Paltade mig iväg till skolan där jag möttes upp av Eve och Emme. Vi skrattade några ton innan första lektionen började. Matte med Karin :) Vi fick tillbaka våra diagnoser, jag fick alla rätt så jag blev rätt så glad! Men på torsda' gällder det! Då är det riktiga provet, omg! Men är inte så nervös. Jag vet att jag kan allting :) Jag kom hem vid 15.oo efter en lektion tyska. Jag och mamma åkte nästan direkt iväg. Först åkte vi in på Jysk för att köpa en kudde åt Pappsen. Men jag o Jonte - lillebror - fick varsina par duntofflor. Han beiga och jag vita :) Dom är fett sköna! Och väldigt varma och gosiga att ha på sig. Rekomenderas! Sen bar det av till optikern. De skulle kika om mina nya linser passade mitt öga och blablabla. Jag vill helst ha färgade, men de var jättemycket dyrare så det fick bli samma vanliga genomskinliga. Nu har jag och Jonte kommit hem efter att ha delat ut lite jultidningar. Det är svin kallt ute! Brrrr! Nu sitter jag här och myser innan maten. Imorgon ska mamma baka cheesecake! YES! Det är gott!

Musik är bäst! Ingen protest! :D
/Essa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0