Bloggdesignen inne ;3

Hej!
nu har jag fixat bloggdesignen :) En gratis från www.tescho.se. Försökte mig först på med att göra en själv, men koderna krånglade ;p Så jag orkade inte. Men blev faktiskt nöjd! Men i Mozilla Firefox ser det helt konstigt ut, vet inte vad som hände?

Skärmklipp på min blogg från Internet Explorer


Skärmklipp på min blogg från Firefox


Fattar inte vad som är fel xD Någon som kan hjälpa mig? Gamla headern kom in, asså, jag blir helt trött! Tur att den ser normal ut med Internet Explorer. Det blir att titta genom Internet Explorer om ni vill se bloggdesignen rätt. Innläggen ser ju iallafall likadana ut i båda webbläsarna :) Tur!

En trött Essa säger hejdå!
/Essa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0