"Titta Bambi!"

Hallojsan :3
Klampade nyss innanför tröskeln på det lilla blåa huset jag kallar hemma. Det måste ha varit en rolig syn för alla förbi passerande när jag gick hem. Jag såg nog ut som någon blandning av en Bambi och en isprinsessa som skitit på sig (hahaha) :D Mina Converse kanske inte är det bästa att gå i, i dessa dagar. Hmpf...jag gillar mina Converse! Aja, sista timmen tyska. Mitt huvud är helt fullt av massa tyska ord. Det kanske är positivt, måste bara försöka lära mig dom nu. Nu ska jag koppla av här en stund. Sen ska jag tvinga mig här ifrån och räkna lite matte. Fast innan ska jag ätamackor! Mums! :3 Förresten, vi åkte skridskor idag. Det gick väl ganska bra. Ramlade bara två gånger! Känner mig väldigt stolt C:

Kram;
/Essa

PS. Snart kommer en ny Photoshoot in på bloggen. En ledtråd är färgglatt :)


Kan inte bestämma mig om jag gillar den här bilden eller inte. Vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0