Nails.

Hej!
Skapade precis en ny kategori :) 'Nails.' I den kommer jag lägga upp bilder på när jag har målat naglarna och annat som har med det att göra.

För 2 dagar sedan (om jag inte minns fel) gjorde jag en ny 'outfit' för mina naglar. Fotade dem och använde 'reklambilds effekten' på nagellacken jag använde.





Blommorna är speciella nagelklistermärken. Finns att köpa på t.ex Lindex.

Jag blev ganska nöjd över denna :)
Mer om hur du gör 'reklambilds effekten' skriver jag om i ett annat innlägg.

                                                                


Kommentarer
Postat av: Evelina

Heej essa!! Gud va fina naglar du har gjort!! Du får gärna göra det på mig nån gång :)

Ps: Har du laddat din mobil en?? :P

See u soon/eve

2010-11-03 @ 15:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0