Mariah Carey.

Hej!
Jag och pappa kikade lite på Spotify nyss. På fliken 'What's new' stod det att Maria Carey hade släppt ett nytt julalbum. Jag bara; "Vem är det?". Pappa; "Vet du inte det!?". Jag; "Erm...nej". Då klickade han fram några låtar hon gjort. Lyssnade först på en låt som heter 'Hero', redan efter första tonerna visste jag ju vilken låt det var! Lyssnade sedan på 'I want to know what love is' men, såklart jag har hört detta förut! Jag lyssnar och hör på så mycket musik att jag inte ens vet vad hälften av sångaren/na heter Cx Aja, så allmänbildad är jag :) Ni borde ha hört hennes låtar iallafall nån gång. Om du inte tror du gjort det, leta upp. Du känner säkert igen dom ;3

Kram!
/Essa


Skärmklipp från Spotify :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0