Trött...(igen x])

Hejsan!
Gårdagen tillbringades tillsammans med bästa Emma :) Vi var iväg och köpte smaskiga jordgubbar. Mums! Tyvärr han jag inte ta kort innan de var slut x] Jag kom på att jag skulle ha gjort det innan vi började äta. Synd att jag inte kom på det tidigare. Vi hade iallafall jätte kul! Nu har Emma begett sig hem och jag sitter här framför datorn och lyssnar på en ljudbok (:
Den heter Bert + Samira = Sant. Den är skriven av Sören Olsson och Anders Jacobsson. Den är faktiskt ganska bra (:

/Essa



Smörblommorna ser ut som små solar tycker jag :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Vi hade det roligast Essa<3 som vi alltid har ;D

2010-06-30 @ 17:41:38
Postat av: Lilly ♥

VILKEN LJUVLIG HEADER :)

2010-06-30 @ 20:04:27
URL: http://lillyzen.blogg.se/
Postat av: Kitty @ Kittyland

- aa, precis :) Men jag tycker nästan han är bättre nu .. :-)

2010-07-01 @ 07:48:30
URL: http://kittyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0