Typ kväll.

Hejsan!
Jaha. Då var det kväll igen x] Det känns som om det var nyss jag vaknade. Undrar vad jag ska ta och hitta på nu då. Hm...jag får väll titta vad det är på tv. Om det inte är nåt bra så fortsätter jag väl att läsa i 2:a delen av The Twilight saga, När jag hör din röst. Jag läste ut första delen [Om jag kunde drömma] på kanske två dagar x] Den var ju så bra! Jag läste ut den för kanske 2-3 veckor sen. Jag fattar inte att jag inte har läst dem tidigare! Rätta mig om jag har fel; Men visst är det 4 delar som har kommit ut i serien?


Här är 2:a delen i The Twilight saga, som jag håller på o läser nu :)

Hejdå!
/Essa



Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej, jag tycker att det är kul att läsa. Nu när du sa det att Tvilight bokerna va bra. Nu kommer jag borja läsa dom. Tack, kram

2010-07-27 @ 12:54:12
Postat av: Kitty

- ja, det verkar asnajs! :D

2010-08-10 @ 13:20:43
URL: http://kittyscloset.blogg.se/
Postat av: ella

tja

2010-08-26 @ 21:11:35
Postat av: ell

tja

2010-08-26 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0