Tjenare!

Tjenare!
Nu har jag äntligen tagit mig tid att lyssna klart på ljudboken Bert + Samira = Sant, som jag skrev lite om för ett tag sen. Den var jätte bra. En riktig hit om man vill ha något att skratta åt! Jag skrattade flera ton x] (konstigt uttryck O.o) Den är som sagt skriven av Sören Olsson och Anders Jacobsson. Den finns säkert i vanlig bok också om man föredrar att läsa istället för att lyssna :) Jag vet inte riktigt vart man kan köpa den, eftersom jag har lånat den av min kompis Emma. Jag kanske ska ta och höra med henne :)


Idag har jag slappat för det mesta. Till lunch åt jag jordgubbar <3 Mums! Den här gången glömde jag också helt att fota dom! Järnspikarns! Ja, ja. Imorrn ska vi fira min namnsdag med mormor och morfar :) Jag hade ju namnsdag igår. Jag kallas Essa, men heter egentligen Jessica. Så då ska jag fixa jordgubbstårta ^^ Jag får väl fixa lite bilder då :)


Här är en av mina hundar Zingo :) På den här bilden badar han, hans favoritsyssla x]


Det här är min andra hund Tindra <3

För er som undrar är de av rasen Cairnterrier. Visst är de gulliga? <3

/Essa


Kommentarer
Postat av: Emma;D<3

Jag tror man kan köpa cd-boken på bokia eller något sådan butik , fast är inte säker eftersom jag fick den i julklapp xD<3

2010-07-12 @ 21:28:12
Postat av: Adina

Vilka söta små vovvar! fast jag föredrar hundar med mjuk len päls:) De har väl sträv va?

2010-07-13 @ 21:57:40
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Evelina

Wow, wow, jag älskar dina små guliga hundar!! :D

2010-07-26 @ 18:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0