Hjälmare docka

Hej!
Förrförra helgen tror jag det var. Då besökte jag, min lillebror, min mamma & pappa, min mormor & morfar och min morbror och hans tjej Hjälmare docka, utanför Arboga. Vi tittade när några båtar slussade och åt mat på Kanalcafét. Det var jätte god mat :) Det var en väldigt trevlig urflykt, men det var jätte varmt!

Här kommer lite bilder :)


Det var en fantastisk utsikt över Hjälmaren.


Såklart kunde jag inte låta bli att fotografera dessa blommor x]


En ganska cool bild på ett fönster som fanns inne på Kanalcafét.


Vattnet som forsade när en båt slussade.


Utsikt över slussarna.

Det var iallafall en jätte rolig utflykt :)
/Essa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0