Bilder från helgen.

Hejsan!
Som jag lovade tidigare idag ska jag lägga upp lite bilder ifrån helgen när vi var i sommarstugan :) När vi var där, var det stekhett, mer än 30 grader säkert! Vi låg på playan för det mesta. Det var riktigt härligt! Finns det någon bättre känsla än att gå runt i het sand och sedan hoppa i vattnet!? Jag tycker inte det iallafall. Det är sommar för mig.


En teckning jag målade vid kanske 2 års ålder, som hänger i farmor och farfars sovrum x] Visst är den vacker!?


Detta är Casper :) Farfars brors hund. Visst är han söt! <3


Vi fick lite melon! Jag tycker att det är en väldigt härlig och sommrig bild.


Det är en ganska fin bild, men det var ju lite sorgligt att melonerna var slut :(


Fin färg på blomman :)






Ett litet fågelbord :)

Nu tror jag nog att det räcker med bilder :) Jag lägger upp lite fler imorgon.
/Essa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0