I'm back home and I've something to ask.

Hellu!
Nu är jag hemma efter ungefär 1 timmes träning hos sjukgymnasten. Jag kan inte säga att det var kul, för det var det inte ;) Aja, det är sådant man måste göra.

Nu har jag iallafall fixat klart designen. Jag är riktigt nöjd, och innläggen verkar vara ganska lätta att skiljas åt, så att det inte blir jobbigt att läsa. Kommentera den gärna. Men jag har en ända, litenliten fråga. Ni ser bilden högst upp till höger ovanför den lilla 'presentationen' av mig. Den är nu vit och det står måtten på den. Men hur ändrar man den? Det är min fråga till er. Den som förklarar utförligast så att jag förstår, får en länk :)

Massa kramar
/Essa


????????????????????????????????????????????????


Kommentarer
Postat av: Eve

Jag vet inte :P :P

2010-12-07 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0