Dag 19 - Något knasigt

Hej!
Sry för detta mycket försenade innlägg. Men som sagt; bättre sent än aldrig.

Jaha, något knasigt. Mitt liv är lite knasigt, men så himla kul att leva! Höhö, så är'e people. Nejmen något annat kanske? Jo! Nyss när jag var ute och gick med De fyrbenta så gjorde Tindra en knäpp grej. Hon gick ut i den djupaste snön och stod där med snö upp över magen. Sedan fick hon ett tokryck och började hoppa runt i snön, precis som en hare, det såg gulligt ut ♥ Och lite knasigt ofc xd. Jag tror att hon ville få Zingo att leka med henne, men han frös nog och ville hem. Gamm' gubben ♥

Titta vad jag hittade imorse :)


Mina egna små tomtenissar ♥



Kommentarer
Postat av: Sofia. :3

Sööta. <3

2010-12-23 @ 13:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0