Dag 01 - Presentation av mig

Hej!
Här kommer gårdagens (förlåt, men blogg.se -.-') innlägg inför nedräkningen till julafton.

Jag föddes en söndag 1998, den 18e januari rättare sagt. Namnet blev Jessica. När jag var 2 år fick jag en liten bror. Nu är jag 12 år, snart 13 jordsnurr. Jag är blond och blåögd och är inte rädd för att vara mig själv. Jag är väldigt sprallig när jag har lust och pratar mycket (ibland för mycket xD). Jag spelar innebandy två dagar i veckan samt match nästan varje helg. Jag spelar även trombon två gånger i veckan, både i orkester och med min spellärare. Trombon är världens coolaste instrument (en cool tjej ska ju spela ett coolt instrument *blinkblink*). Jag har massa fina vänner som jag gärna skrattar flera ton med.

Nu vet ni lite mer om mig :3


I'm like wild flower. Colourful and ful of fun and joy to life.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0