Bloggen fyller ett halvår!

Hejhopp!
Idag fyller bloggen ett helt halvår! När jag började blogga var det som en kul grej liksom, nu har det blivit en kul del av min vardag. Jag delar med mig av bilder, min braiga humor och annat rüligt :) Jag satt och kikade igenom arkivet. Fatta hur mycket smajlisar jag använde förut. Typ en efter varje mening xd

Mitt första inlägg:

Lägg märke till hur mycket smajlisar det är!

Besöksrekord för en dag: 15 ♥
Nu är det bara ettårsdagen jag ser fram emot.

Gratta mig nu, då blir jag glad ♥

Tidsinställt inlägg så att det ska komma på precis samma tid som det första inlägget. :)


Kommentarer
Postat av: eve

grattis!! <3 <3

2010-12-22 @ 14:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0