D R E A M



Tjossan hejsan! Jag vet, jag skulle ha spelat in en video, men jag har legat i sängen och kollat på GLEE hela dagen. Riktigt myyyyys.

Oh, och igår så åkte jag ju iväg med de coola bruttorna Julia och Elin till Västerås för lite shopping. Jag köpte två t-shirts och ett skärp. Förmodligen det sista jag köper på ett tag, eftersom jag har bestämt mig för att spara till en ny kamera. Jag har limmat ihop en gammal plastburk och gjort ett hål i locket, och där kommer alla mina kosingar hamna tills jag har råd med en ny kamera. Har inte riktigt bestämt mig vilken kamera jag kommer köpa, men det kommer i alla fall vara en Canon. Moho, önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: iza. | bruneta.blogg.se

SATSA PÅ NIKON ISTÄLLET! o_o' men men, dendär videon du. den ska komma, förr eller senare! JAG VILL SE DEN, JAG VILL SE DEN!



och sen måste du skriva på din blogg när du bestämt dig vilken kamera du köper. vare sig det var canon eller nikon... xd

2011-12-29 @ 17:43:07
URL: http://bruneta.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hehe. <: Jag har i alla fall bestämt mig för att köpa en 60D. Jag kommer förmodligen ha råd med den till i Maj tror jag. (L)



Hoppas du får ihop tillräckligt med pengar till din blivande kamera.

2011-12-29 @ 19:55:10
URL: http://okaajh.blogg.se/
Postat av: ♥ MIN CENTIMETERKAMP

Glee, Glee, Glee. It's our obsession.

2011-12-30 @ 11:50:15
URL: http://abstinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0