Dag 02 - Favorit musik

Hej!
Nu kommer dagens innlägg till julaftonsnedräkningen. Min favorit musik alltså.

Min spotify-lista som spelas mest för tillfället heter Awezum 8D, ska skriva upp alla låtar som finns på den, här och nu, just idag :)

~ Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan ♥
~ Daniel Adams-Ray - Dum av dig ♥
~ Markoolio - Rocka på
~ Taylor Swift - Teardrops on my guitar
~ Beyoncé - Broken-hearted girl
~ The Cranberries - Zombie
~ Sean Banan - Skaka rumpa
~ Magnus Uggla - Jag skiter (rand0m låttitel ;p)
~ Tove Styrke - Million Pieces
~ Oskar Linnros - Från och med du ♥
~ Ke$ha - Take it off ♥
~ Smurfarna - Hallonsaft ♥
~ Mariah Carey - Hero
~ Mariah Carey - I want to know what love is
~ Nicke & Nilla - Disk-ho ♥
~ Nicke & Nilla - Krokodilen Kaj

Sådärja' :3 Förresten spelades listan undertiden jag skrev detta. Jag hann till Teardrops on my guitar :)
Ps. Har satt ett ♥ på alla låtar jag gillar lite mer :3
/Essa ♥

MUSIK IN MY ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0