Erik Grönwall :D

Hej!
Jag börjar denna fina kväll med ett inlägg om självaste Erik Grönwall som uppträdde på scenen utanför Ullvihallen i Köping 29/8! :) Jag hejade på honom under hela hans resa genom Idol och har alltid tyckt att han är lite små söt :D Såklart var jag tvungen att titta när han sjöng!

Erik kom in på scenen och alla jublade (såklart ;D). Han började men någon låt från sin nya platta ^^. Efter det kom det hit efter hit. Hans eget material blandat med covers :) Men 'The big finally' var såklart Idol 'vinnar' låten Higher. Den är så fin! Och ännu bättre när han sjunger den :) Han var verkligen trevlig och bjöd på en rolig och lite halvgalen show, med 2 extra nummer!


Såklart öppnade han konserten med ett härligt leende ;)






Erik mitt inne i en låt med sin älskade gitarr :D


Som sagt bjöds det på mååååååånga leenden ;)


Det var några tjejer som kastade upp Solrosor på scenen, och Erik tokig som han är, satte dem bakom öronen x]


En signerad idol bild ;)

En sak måste jag bara säga! Erik lyckades ju så bra i Idol för att han hade så mycket energi :) Och det måste jag verkligen hålla med om! Jag fick använda sport-läget på min kamera för att han rörde sig så mycket! ;) Ganska kul ^^

Konserten blev iallafall lyckad, tack vare Erik :) De som var där och fick autografer av honom måste väl hålla med om att han var jätte trevlig och hur gullig som helst. Småpratade lite och var allmänt schysst. Så som man vill att ens idol ska vara :)

/Essa


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej essa!! Dina bilder blir ju jätte bra! Jag vill va som dig!! Ses/Eve

2010-09-05 @ 12:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0