tralalalala, jag kommer inte kunna gå på tre dar, lalala.

Det är helt sant! Mormors mat ligger i magen, och det känns som att den ska sprängas. Man äter jämt för mycket när man är här, sorgligt nog, för då finns det aldrig plats för efterrätten! D: Dock kommer jag väl återhämta mig om sisådär 3 dagar, så ingen fara på taket! Problemet är då att jag har match imorgon. Tidigt som fan. Vi ska upp kvart i åtta! En normal människa går inte upp så tidigt en söndag, fast jag är ju inte så normal, så det är väl .. eh .. lungt. *host*

Senare kommer det väl upp en och annan bild från dagens runda på stan med Emmisen. ♥ Vi flummade runt där ett tag innan vi gick och käkade pizza. En riktigt god historia ska ni veta.

Ni tror säkert att jag äter hela tiden nu. ._.' Ni tror helt rätt, för det är typ sant.
PusseN & KrameN.

- no pic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0