Rubrik? -.-'

Godmorgon kära vänner (och okära för den delen också) :)
Jag var på stan igår med mamma. Vi kikade in på Expert där jag köpte min kamera och frågade om stativ. Det han på affären rekomenderade kostade 1300:-. Ouuuupssssssss. Aja, om jag köper det kan jag ha det länge :) Det blir bara till att spara. Vilket jag inte är så bra på ;p

Vid 12 ska jag och pappa åka iväg och hjälpa morbror och hans sambo att flytta. Det ska bli awesome att få se deras nya lägenhet! Jag ska nog ta med kameran och fota lite :)

Jag älskar min kamera! Igår testade jag ju att fota bokeh. Men jag testade också att göra 'reklambilder'. Ni kan få se dem sen någon gång. Kanske idag, kanske imorgon. Vi får helt enkelt se!

                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0