Photoshoot: Höst [kommer inom kort...]

Hej!
Nästa photoshoot - höst, kommer snart. Jag var ute tidigare idag och fångade lite löv på bild innan dom ramlar av grenarna (som de flesta redan gjort). Det var många bilder som verkligen blev bra och jag skulle velat varit ute längre, men mina händer frös ihjäl. Så jag var tvungen att bege mig hemmåt. :)

Precis innan jag gick sa jag till lillebror: "Jag går ut och fotar!". Han bara: "Okej.".
Jag kom hem, då sa han: "Vart har du varit?". Jag tror han var lite trött, eller så var han så inne i TV;n. Det var ju trots allt halv 9 (någonting) när jag gick. Men jag är precis likadan, det märks att vi är syskon!

Jag ger er ett litet smakprov redan nu så att ni blir lite nyfikna ;)


Hösten har så härliga färger!

                                                                


Kommentarer
Postat av: stina, drömmen om att bli en känd fotograf ;)

Fin blogg :)

kolla gärna in min fotoblogg (Y) <3

2010-11-05 @ 19:06:14
URL: http://stinamyblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0