Min dag [short version]

Hej!
Skulle kanske ta och berätta för er om min dag, om det är någon som är intresserad? :3 Vaknade, duschade, åt frukost. Mina linser krånglade så jag blev lite sådär smått surig. Men det gick snabbt över när jag knallade in i korridoren och träffade Eve och Emme. Massa lektioner följde. Jag kände mig ganska stolt idag när vi hade slutat. Slog vad med Eve om att inte säga någonting på en lektion, men det blev 2 :3 Det var väldigt jobbigt ._.' Men jag klara't. Ses!

/Essa


Kommentarer
Postat av: Kitty

- 199kr/st :)

2010-11-29 @ 20:43:37
URL: http://kittyscloset.blogg.se/
Postat av: Linn fällström

Svar: Aw, det låter myyys. Jag längtar också, men jag har alltid för höga förväntningar och nu när inte morfar är med ... så ... ja ...

2010-11-30 @ 00:57:03
URL: http://awesomelinn.blogg.se/
Postat av: Eve

Asså essa. Hur kunde du det? :O :P Jag skulle inte klara ens på 5 min!!!

Kram eve<3

2010-11-30 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0