Hurra, snö ._.'

Ta rubriken med ironi. Jag vill inte att det ska snöa! Man blir bara blöt om fötterna och man måste ha jobbiga jackor på sig. Det kunde väl fortsätta vara höst tills kanske 20:e december? Då är det lagom tycker jag att snön kommer. Eller nu när jag tänker efter, det måste ju vara snö på Lucia :) Så 13:e december. Det bara yr här utanför fönstret, stora snöfligor till råga på allt. Och det är - 7 grader, brukar det inte snöa vid 0 grader? Shit, fett konstigt ô.Ô

Det är 1:a advent idag. Yes, snart jul! Jag längtar :D
Ska hem till mormor och äta lunch sedan vid 15 är det samling till matchen mot nåt av Rönnby-lagen. Serieledarna iallafall ;o Vi får se hur det går :)

Datan vill inte ladda in bilderna från kameran, så det blir ingen bild idag :(

/Essa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0