SVAR TILL FRÅGESTUNDEN

Här kommer svaren från frågestunden.

När hade du ditt senaste seriösa förhållande?
Tror faktiskt inte att jag har haft något som kan räknas som seriöst.

Om du fick alla pengar i världen, vad skulle du göra då?
Hm. Alla pengar i världen. Jag skulle nog dela ut alla pengar igen, för vad ska jag ha alla pengar i världen till? Det är ju supermycket! Men jag skulle behålla lite själv och köpa lite kamerautrustning, kläder och andra braiga saker.

Vad är din favorit glass-sort?
Åh, det är nog melon! Men Magnum strawberry white är inte heller fel. Och mums, Ben & Jerry. ♥

Om du fick flytta vart som helst i världen, vart skulle det vara?
Jag skulle bo kvar där jag har mina nära och kära faktiskt. Men vem skulle inte vilja bo i London? Trevligt.

Hur gammal var du när du började fotografera?
Ja, innan jag köpte min systemkamera i juni 2010, så fotade jag med mammas och pappas digitalkamera. Runt 2009 så utvecklade jag väl ett fotointresse, sedan dess har det bara rullat på.

Vilket program har du tänkt att välja inför gymnasiet?
Ja, jag har ju några år kvar i grundskolan. Men funderar på att gå en fotolinje. Något estetiskt blir det väl alla gånger, men natur är ju smart om man vill ha behörighet till de flesta högskolelinjer.

Vad gör du helst på fritiden (förutom att fotografera)?
Jag tycker om att rita och måla, skriva och vara med mina vänner. Men att bara se på en film med familjen är ju också mysigt! Vad jag gillar att göra beror på vilket humör jag är på helt enkelt.

Hur många besökare har du per dag?
Oj, oj. Det varierar beroende på hur aktiv jag är i bloggen. Men 20-60 unika besökare varje dag i alla fall. Dock är mitt besöksrekord drygt 120.

Vilka bloggar läser du?
Mest fotobloggar, eftersom det är mitt stora intresse. Det är kul att hitta inspiration från andra som gillar samma saker! Sedan läser jag mina kompisars bloggar, lite humorbloggar, fast ärligt, inte en enda modeblogg.


Kommentarer
Postat av: MIN CENTIMETERKAMP

TACK FÖR SVAR BABY.



Svar:

Tack för alla lyckönskningar till diverse ting. ♥

Du är minst lika fantastisk du själv och inspirerar gör du också.

2012-01-03 @ 20:23:37
URL: http://abstinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0