IsaDora hårmascara



Var iväg med mamma till Kicks idag och köpte denna efterlängtade pryl! Valde färgen 66 Royal Blue, har också funderat på rosa, vilken kanske ska inhandlas senare. För 129 pickadoller blir den din, förresten. Har länge grubblat på vilken färg jag ska färga min underlugg i, blir denna färg. Så nu i veckan (sportlov!) ska jag beställa hem lite färg och blekning från Shock.se. Asnajs! För att få som på bilden ovanför var jag tvungen att måla på tre lager (upprepa samma procedur tre gånger; måla, torka, borsta). Och som ni kanske ser har jag kirrat sidecut, hade ju nääästan det förut, men nu är det nedrakat. WIIIIIE!

Förlåt för urkassa bilder, inomhusförhållandena på kvällen är inge vidare. Sov gott små troll!


Kommentarer
Postat av: frida

Mmmhh snyggsak >:)

2012-02-25 @ 00:44:12
URL: http://fridofil.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Snyggt! :)

2012-02-25 @ 21:08:27
URL: http://adaras.se
Postat av: ariannA

hur länge sitter den kvar i håret? eller alltså försvinner de om man duschar? :D

2012-03-17 @ 13:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0