goooodmorgon, godmorgon! hör fåglar sjunga glatt!

Jag är här! Åter igen, bloggandes! JIHA! Jag är övertaggad och måste göra någonting, en springtur skulle sitta fint. Sedan skulle jag vilja fråga vilka sjuka personer som redan besökt bloggen!? 4 personer och klockan är innan lunch, är ni uppe i ottan eller? Jaja, det uppskattas iallafall att ni besöker, keep on!

Jag har inga bilder att visa, piss på dä'.
Kanske tar en sväng ut med kameran senare idag.

Får förresten finbesök idag! Lilla Emmisen kommer. TJOHO! Blir väl lite fotografering då också kan jag tro.

Vi hör's!


Kommentarer
Postat av: ANONYM

Vem är Emmisen??

2011-05-07 @ 13:31:44
Postat av: Isabella

Hej, tack för en fin kommentar med bra kritik. :> Jag har Photoshop Elements 9.0 som jag redigierar mina bilder i, har haft det sen julen men redigierar ofta inte mina bloggfoton. Brukar mest redigiera när jag har lust. Men du har rätt, det blir mer fint och kanske proffsigt om man redigierar den, måste nog öka på att göra det. :3

/ Isabella

2011-05-08 @ 18:09:55
URL: http://izapizzan.blogg.se/
Postat av: Emma:D<3

Visst hade vi roligt? Skrattade så jag fick ont i magen.....;)

2011-05-09 @ 20:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0