Cookies ♥ 'nd other random stuff.

Jag har precis bakat lite mumsiga kakor. <; De ska vi knapra på imorgon när jag fyller år! Ska snart käka lite, venne vad det blir. Sen blir'e pluggapluggapluggaplugga. Önska mig *host* lycka till.

Förresten så tittade jag på en film i helgen. Uptown-girls typ. Har sett den en gång förut. Så himla fin ♥ Värd att se. Verkligen - jag menar det. Och man ska ju alltid lyssa på Essa, eller vad är det jag har sagt? ;) Efter Uptown-girls tittade jag på en till film. Kommer inte ihåg namnet, men den var lite skrattretande x'd Vet inte varför.

Jag är hungri'.
Nejmen, då säger vi så då. Yäz-båx (mitt nya favorit-uttryck). Gött' mos på er fellas.


åhmay .. sommar o sol, vi har korta kjolar o vi vill ha dej, nanana, Markooliooo. - nerå, men sommar står högst upp på min önskelista. C;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0