Ändringar i kategorihyllan.

Som ni kanske vet så gör jag ju mitt bästa för att det ska bli lättare för er läsare att hitta runt här. Nu har jag gjort lite smärre ändringar i Kategorihyllan.

Blogg-förändringar.
Här finns inlägg som rör bloggen. T.ex om jag fixat någon ny design, att jag vill uppmärksamma om något som rör bloggen etc.

Essa dissar.
Saker jag dissar helt enkelt. Sånt som jag ogillar.

Essa hissar.
Saker som jag hissar helt enkelt, saker som jag gillar. Motsatsen till kategorin ovanför.

Essas humor.
Min personliga favorit-kategori, eftersom jag älskar att skriva om saker som jag tycker är roligt. Folk kanske inte fattar poängen vissa gånger, men, men, sånt e' livet. Sedan så gillar jag att göra folk glada.

Essa snackar strunt.
Ja, det gör jag nog ganska ofta. (a) Typ att jag måste informera bloggen om att det har gått hål i min strumpa ex.

Foto - Djur.
Här finns foton på allt från gorillor till myror. En sak är iallafall säkert. Jag har fotat bilderna.

Foto - Natur.
Foto på allt som finns utomhus. Om det så är blommor eller moln. En sak är iallafall säkert. Jag har fotat bilderna.

Fotoskolan.
Jag delar med mig av värdefulla tips som kan hjälpa nybörjarfotografen.

Foto - Ätbart.
Foton på allt som man kan äta. Hamburgare eller hallon, kvittar. En sak är iallafall säkert. Jag har fotat bilderna.

Foto - Övrigt.
Här hittar man alla övriga bilder på kanske en penna, ett ljus? Vad vet jag En sak är iallafall säkert. Jag har fotat bilderna.

Frågor & Svar.
Läsare ställer frågor, jag svarar.

Gammal skit.
Inlägg från början av min bloggar-karriär - då jag bara hade en kategori. Och nu orkar jag inte sortera dem.

Hänt och hört.
Allt inom kändis världen, internet, den nya snygga tröjan på Monki. Ni fattar va?

Kamera-utrustning.
Här finns inlägg om min kamera utrustning.

Konstnärligt.
Allt som jag finner som konst.

Lillebrors knaserier.
Eftersom min lillebror är så rolig ibland utan att han vet om det, vill jag gärna dela med mig av hans knas. Det gör en på gott humör. + att han är lite stolt att han har en egen kategori. ;)

Lycka är...
Något jag finner lyckligt just idag.

Läsbart.
Från bokrecensioner till Hälge. Bara det går att läsa.

Mumma ♥
Saker som jag tycker är gott.

Musik.
Från mina egna spelningar till min senaste favoritlåt.

Photoshoot's
Om jag har varit ute och fotat mycket bilder av samma genre lägger jag upp dem i denna kategori. Varje Photoshoot-inlägg har ett speciellt tema. ex. blommor.

Rimstugan.
Limerickar, citat och rim. Allt i ett.

Sport.
Eftersom jag spelar innebandy så delar jag med mig av diverse matchresultat, cuper vi vart på och kanske något annat som har med sport att göra.

Sött som socker.
Ni hajar va?

Till dig.
Om jag vill ägna ett inlägg till en person.

Utséende.
Ansiktsskrubb, naglar, hudsalva? Här tipsar jag samt visar upp mina naglar när jag har målat dem osv. (önsesak från bästavän Eve)

Vardag.
(standard) det säger sig självt va?

Det finns inte inlägg i alla kategorier, men det är på väg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0