shuuu på er.

Nejmen hei! ♥
Haha, ingen uppdatering igår. På förmiddan' spelade jag match mot Rönnby. Bästa laget i serien. Jag tror aldrig jag har gjort nåt så jobbigt. Hehe .. Sitter o lyssnar på musik nu, i mina älskade hörlurar. Shiet bra ljud det är i dom. 83 Vid 11 ska jag iväg igen och spela med 98:orna. Kul-kul. Få spela med älskade Julia ♥ Sålänge ska jag sitta här och dega.

Skönt att ge järnet på två matcher och sedan veta att man har en vecka att vila upp sig på. Jag syftar såklart på SPORTLOVET! I will rock it's pants of.

Vi ses!


En äkta webbkamera-bild!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Meh, du behöver väl inte berätta att den äkta. :'3 Det ser man ju på mils avstånd. ;* <3

2011-02-27 @ 13:18:27
URL: http://okaajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0