Håltimme och lite information.

Tja!
Sitter här och degar. Om en stund ska jag knalla iväg till skolan. - ska spela, ohyea'. Tränade på en låt som heter Trumpet Tune igår. (egentligen en trumpetlåt, men ni kanske fattade det?) Nötte ett ställe kanske 10 gånger, så nu sitter det. Det går fort, så det är ganska svårt. Och inte i den tonarten jag brukar spela i. Väldigt intressant för er som inte fattar ett piss av det här, men det är ett av mina stora intressen + att det är min blogg. Jag skriver vad jag vill. >8'3 Yes-box. Så ligger det till med det.

Ja. Har ordnat en photoshoot i eftermiddag. Hemligt än vad den kommer att innehålla. Men jag lovar er - ingen stil ni sett mig fota i tidigare. Nu blev ni allt nyfikna va? *EVIL*

Vi ses fellas! ♥


såhär blev det när jag skalade en apelsin för någon vecka sedan. hör inte ett dugg ihop med inlägget, men jag tycker att det blir så tråkigt utan bild. ;)



Kommentarer
Postat av: Henke

Det är bara att ställa in armbågen i en tonart och dra. Det går inte att spela fel då...



Öva flitigt :-)

2011-02-17 @ 18:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0