DAN FÖRE DOPPAREDAN


Förlåt för dålig uppdatering idag. Men idag har jag tagit itu med det sista julstöket. Städat mitt rum, slagit in de sista julklapparna och pyntat granen. Snön har smält bort och lyser med sin frånvaro varje gång man tittar ut. Det känns som att det är 23 november och inte 23 december. Men nu ska vi inte deppa ihop! Det är ju trots allt julafton imorgon! Hoppas att jag i alla fall får lite julkänslor imorgon. Det är det som är det sämsta med att bli äldre, spänningen försvinner. Som ni kanske förstår kommer uppdateringen vara låg, eller inte alls existera nu i helgen, men ni klarar er nog! En riktigt God Jul till er alla! ♥


Kommentarer
Postat av: ♥ MIN CENTIMETERKAMP

Svar:

Fast du är snyggast. God jul (igen?). ♥

2011-12-23 @ 19:06:24
URL: http://abstinens.blogg.se/
Postat av: Sofia

Detsamma, Ragnar! (L) Måste ringa dig, har nämligen fått en privatlektion på ridskolan den 4:e Januari så vi måste prata om det. Det är klart att du kan komma den fjärde ändå men... <:

2011-12-24 @ 20:44:03
URL: http://okaajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0