Fråga med svar.

ANONYM om HEMMA FRÅN CUP.
hur många besökare har du ungefär varje dag? och jag undrar om du kan några andra bloggar, om du skulle kunna skriva ett inlägg med alla bloggar du vet :) tack<3<3

Svaret på första frågan är svår. Men 10-20 unika besökare varje dag är det iallafall. Dock ibland kan det vara något under eller något över.
Jag kan mååååånga bloggar. Jag kan fixa ett inlägg med bloggar jag läser dagligen inom en snar framtid!

Hoppas du fick något bra svar,
kram Essa.



Ville också informera er om att uppdateringen kommer bli mycket bättre nu! Den har varit väldigt låg de senaste dagarna.

Nu ska jag sätta mig ner och läsa senaste nummret av JULIA. ♥ - chilledill.
xoxo Essa.



Kommentarer
Postat av: ANONYM

Ok :) jag fick ett bra svar. Tack!

Åå vad jag älskar att läsa Julia-tidningar! :)

2011-04-14 @ 15:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0